باقرزاده حرفهای انتخاباتی میزند

در حال حاضر تمامی مطالب را بدون هزینه ارائه می دهد و انواع مختلف مسابقات ورزشی ماجراجویی ، ورزش های زنده و برخی از شیوه های زندگی مرتبط با ورزش را از طریق تلویزیون مخابره می کند. این مجموعه ورزشی که هنوز برای تکمیل و تجهیز به سرمایه زیادی احتیاج دارد، با هزینه شخصی حسن یزدانی تاسیس شده و او برنامههای زیادی را برای این مجموعه در نظر دارد. تیلور که در 2018 بوداپست نیز حسن یزدانی را شکست داده بود، در حالی به مصاف کشتی گیر ایرانی رفت که این دیدار از نگاه بسیاری مهمترین نبرد کشتی جهان محسوب میشد و از این حیث مورد توجه بسیاری قرار داشت و در نشست خبری پس از مسابقه نیز خبرنگاران بسیاری از رسانههای بزرگ جهان در مقابل تایلور حضور یافتند تا از او پرسش کنند.

در المپیک دیدید مسئولان ورزش چطور «له له» مدال میزدند و تا کشتی مدال میگرفت خوشحال میشدند. واتانابه ( ژاپن ) تنها کشتی گیر بدون شکست جهان و قهرمان المپیک و دنیا در سالهای ۱۹۶۴ – ۱۹۶۲ . یعنی در گیر دست ها وبه کمک دست ها از صخره ها ی امن و ایمن بالا رفتن . این نوع روش کوهنوردی در تقویت عضلات و ماهیچه های پا بسیار مفید است وبه عنوان نوعی بدنسازی قدرتی حساب می شوید. نوشیدن آب هنگام تمرین به خصوص در هوای گرم بسیار مهم است.

شما می توانید نوشیدن را از مقدار کم شروع کنیدوحتی پس از رفع تشنگی نیز آب بنوشیدزیرا تشنگی شاخص دقیقی از وضعیت آب بدن نیست. متاسفانه بیشتر کشتی گیران در هنگام وزن کم کردن از نوشیدن آب خودداری می کنند که دلیل آن عدم آگاهی از نقش تایین کننده آب در بدن و وظایف حیاتی آن می باشد. تمرینات به کار باوزنه اختصاص می یابد. تمرینات اینتر وال است. به گزارش “ورزش سه” به نقل از ایسنا، مسابقات لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور در دو گروه آزاد و فرنگی با شش تیم از استانهای همدان، ایلام، کردستان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان برگزار میشود و استان همدان، میزبان هفته اول این رقابتها در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان، است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در 4 وزن اول دو مدال برنز توسط محمدعلی گرایی و پژمان پشتام به دست آورد، امروز را رویایی در نروژ سپری کرد. در ادمه این بخش شما را با با بخش های مختلف یک برنامه کامل ورزشی آشنا خواهیم کرد .تنها مطلبی را که باید به خاطر داشته باشید این است که:برنامه تمرینی محدود کردن شما دریک چارچوب مشخص نیست. منصور برزگر اورا برای کشتی گرفتن تشویق کرد اما کمتر از چند ماه تمرین مهراب فاطمی نتوانست تمرینات کشتی را ادامه دهد.مطلب دیگر در کار باوزنه اثرخیره کننده حرکات چند عضله در برابرحرکات تک عضله می باشد.به عنوان مثال حرکت یک ضرب-دوضرب بسیار مفیدبوده و اثرزیادی در بالا بردن قدرت و توان انفجاری عضلات دارند ونسبت به حرکاتتک عضله ای چون پرس سینه وزیربغل کیفیت بهتری دارند.

در پایان مسیر ۵۰یا ۶۰ متری یک مسیر سربالایی را انتخاب کرده وبدونهیچ توقفی سرزیر بغل زدن ها و حرکات مارپیچ وزیگزالی را ادامه دهیدسپس یک مسیر سر پایینی را انتخاب کنید تا ضربان قلب پایین بیایدواین دویدن های مارپیچ را به همین شکل وبدون توقف ادامه دهیدتا زمانی بیش از ۳۰ یا ۳۵ دقیقه را سپری کنید.یکی از بهترین روش ها در جهت تقویت دستگاه قلب و عروق وتنفسیهمین دویدن در تپه است.از فواید بسیار زیاد این روش بالا بردن قدرت انفجاری عضلات ران ها-افزایش حجم ریه ها و تقویت دستگاه گردش خون می باشد.از فواید مهم دیگر ان هماهنگی عصب و عضله می باشدزیرا شما هنگام دویدن نتنها باید به دویدن فکر کنید و مسیر ها را انتخاب کنید بلکه با سرزیر بغل زدن های متوالی هماهنگی بسیار خوبی میان اندام ها و اعصاب شما پدید می آید.امیدوارم با انجام دادن این روش از نتایج خیره کننده آن راضی شده باشید.

بروز آسیب های ورزشی هنگام مسابقات وتمرینات یک امر عادی می باشد. وزن بدن می باشد. بهترین روش کم کردن وزن فعالیت ورزشی همراه با رژیم غذایی است. نکته مهم این است که شما با مقایسه دانه به دانه ست ها با جلسات مختلف خواهید فهمید که روند تنفسی شما در تایم های کشتی به چگونه است. با آگاهی پیدا کردن از بخش های مختلف یک فصل تمرینی راحتر خواهید توانست برای تمرینات خود برنامه ریزی کنید. روش دوم روشی استقامتی واصطلاحا چربی سوز است که مدت کوهنوردی بیش از یک ساعت می باشد.در هنگام انجام دادن این روش از کوهنوردی باید با زمان فصل مسابقه فاصله زیادی داشته باشید.این نوع کوهنوردی سبب تقویت دستگاه قلب وعروق و بالا بردن استقامت کلی بدن می شود.

وي ادامه داد:” نماينده کمپاني تيغ ناست اومده پيشنهاد کرده که بيا پاي آينه با اين تيغ هاي ناست به خورده صورتت را بتراش ما هم مبلغ زيادي مي ديم” و بعد از نقل اين پيشنهاد يک مصرع شعر خواند:” عمر عزيز است و صرف غم نتوان کرد”. صورت پهلوان يک دفعه رنگ به رنگ شد، گفت:” شما را به خدا اين حرف را نزنيد . يک نوع مسابقه ديگر هم در اين رشته ورزشي بر گزار مي شود که چند مبارز در آن برای پيروزي خودشان با هم درگير مي شوند. نحوه دویدن در جنگل ویا این محدوده از درختان بدین شکل است که شما باید در امتداد یک مسیر ۵۰ یا ۶۰ متری که درختان در فاصله نزدیک به هم قرار دارند به صورت زیگزالی ویک در میان بدوید.

در فصل پیش مسابقه کار کردن بروی نقاط ضعف و اشکالات فنی بسیار مهم است. مسابقات کشتی ضعف های عاطفی، ذهني، روانی و شخصیتی کشتی گیر را به آسانی نشان ميدهد . شمارش معکوس (Count-out): اگر یک کشتی گیر برای مدت ۱۰ ثانیه خارج از رینگ باشد و به درون رینگ بازنگردد مسابقه را بازنده خواهد بود. به عنوان مثال شما در هفته باید یک جلسه را در قسمت خاک کار کنید. تقسیم بندی کار باید به شکلی باشد که در هفته ۲ یا حد اکثر ۳ جلسه تمرین کنید و اکثر جلسات به مرور فن اختصاص داده شود. همان طور که قبلا توضیح داده شد به جای بالا بردن قوای جسمانی سعی کنید کلاس کشتی خود را بالا ببرید.

در این نوع کوهنوردی شما دو کار مهم انجام داده اید در موقع صعود تقویت عضلات دوقلو وران و در هنگام پایین آمدن تقویت عضلات مچ وساق پا وبه خصوص تقویت عضله چهار سر ران .پس گمان نکنید که پایین آمدن از کوه تنها وقت تلف کردن است و به یاد داشته با شید در موقع پایین آمدن از کوه با سرعت کم و بسیار با احتیاط مسیر را طی کنید. البته بخشی از بدنسازی کشتی تمرینات با وزنه است که از اوایل دهه ۹۰ میلادی به شکل گسترده تری توسط کشتی گیران ایالات متحده انجام می شد.

در فصل مسابقه شدت و فشار تمرین باید به به صورت یک نمودار زنگوله ای شکل افزایش یافته و با نزدیک شدن به مسابقه کاهش بیابد. با این روش به شکل کاملا اصولی وعلمی خواهید توانست که در مسابقات شرکت کنید واز عوارض خطرناک بدنی وروحی در امان باشید. اولین تیم کشتی خارجی، ترکیه بود که در سال ۱۳۲۶ به ایران آمد. عدد مربوط به ۸۰۰ متر سوم گویای این مطلب است که نحوه کشتی گرفتن شما در تایم سوم چگونه خواهد بود. کشتی ورزشی است که در آن هم جسم قدرتمند می شود و هم روح جلا پیدا می کند.

ضمن آنکه در قاره آسیا هم کشتی ایران همواره درخشش داشته و اغلب به مقام قهرمانی دست یافته است . یعنی اگرشما شما مواد غذایی پر کالری وکم حجم مصرف نکنید ناگزیر از مواد غذایی پر حجم که فاقد انرژی خالص است استفاده می کنید وطبعامشکلاتی همچون تجمع چربی های زاید در بدن و در نتیجه اضافه وزن های بیهوده را شاهد هستیم. گلیکوژنی حتما از رژیم غذایی حاوی قند استفاده کنید. شما باید با تقسیم بندی وزن خودرا کم کنید.یعنی اگر قرار است ۶ کیلواز وزن خود بکاهید در ابتدا ۴ کیلوگرم اول را طی یک برنامه تمرینی و رژیم غذایی می کاهید و تنها ۲ کیلو گرم را در روزهای آخر کم کنید.

درست است بین درختان سرزیربغل می زنید. در بین آسیب های زانو سه آسیب بورسیت کشکک، کشیدگی رباط و عفونت های پوستی از بقیه شایعتر هستند. اگر شما مقایسه ای بین کشتی گیران دهه ۹۰ میلادی و قهرمانان حال حاضر جهان انجام دهید تفاوت های عمده ای را مشاهده می کنید. جامعه آماری شامل کلیه کشتیگیران حاضر در تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، کلیه مربیان، داوران و عوامل فنی و اجرایی رشته ورزشی کشتی در سطح ملی و با روش نمونهگیری تصادفی است.

اما در دهه حاضر قهرمانان جهانی چون کویین تانا-رومرو-تایمازوف-کایل ساندرسون و خیلی های دیگر بر اساس قدرت عضلانی و قوای جسمانی فنونی خاص و محدود را اجرا می کنند. پس یک کشتی گیر اگر می خواهد سریعتر پله های ترقی را طی کند باید به جای آمادگی های بدنی کوتاه مدت قدرت استخوان بندی وبافت های خود را بالا ببرد واز لحاظ کلاس کشتی گرفتن متمایز شود که همه آنها نتیجه بخش اصلی تمرینات یعنی تمرینات داخل سالن کشتی می باشد. اما خیلی از کارشناسان ورزش با دوهای استقامتی موافق هستند زیرا اگرچه در سیستم هوازی وچربی سوز قرار می گیرد اما نباید از یاد بردکهدویدن در مدت بیش از ۳۰ یا ۳۵ دقیقه سبب افزایش حجم ریه ها می شود و درصد بیشتری اکسیژن در حجم ریه ها جای می گیرند واین نکتهفوق العاده مهمی است .

صالحی امیری در خصوص اعتراض دبیر گفت: از بودجه مصوب ما که 216.5 میلیارد است، مبلغ 144 میلیارد تومان در ردیف اصلی است. بهتر این است از گروه های تولیدی این وسیله را بخرید که تمامی جزئیات لازم را برای تولید آن رعایت کرده باشد. صالحی امیری تاکید کرد: من در این دوره چهار ساله تلاش کردم از مسیر دیانت و اخلاق خارج نشوم، اما ممکن است لغزشهایی داشته باشم. وی خود میگوید:“ مدت ۹ سال در دبستان و دبیرستان منوچهری که در همان خانی آباد قرار داشت، درس خواندم، ولی تنها خاطرهای که از دوران تحصیل به یاد دارم، این است که هیچ وقت شاگرد اول نشدم، اما زندگی در میان مردم و برای مردم درسهایی به من آموخت که فکر میکنم هرگز نمی توانستم در معتبرترین دانشگاهها کسب کنم.

بهترین روش این است که ۹۰۰ گرم یا ۱ کیلو گرم در هفته کم کنید. تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بهترین ابزار در جهت ارتقا کلاس کشتی شما هستند. متری از انها بروی یک خط می ایستید.با اعلان فرمان شروع توسط شخص دیگری شما باید ابتدا رفته ویکی از چوب ها راباسرعت هرچهتمام تر آورده وبروی خطی که از آنجا استارت زدید قراردهید.سپس دوباره بازگشته وقطعه چوب دوم را آورده واز خط پایان که همان خط۲۲۲تمرینات بدنسازی بدنسازی در کشتی یکی از مهمترین بخش های تمرینات کشتی گیرانمی باشد.اصولا با شنیدن نام بدنسازی به یاد تمرینات با وزنه می افتید.

دیدگاهتان را بنویسید